Is er veel verschil tussen het bleken tot 6 tinten witter en 16?

Ik ben al jaren aan het overwegen om mijn tanden te laten bleken. Zojuist zag ik een leuke actie bij Perfectsmile en dacht: waarom laat ik het nu eindelijk niet eens doen...

Er is een keuze tussen 3 tinten witter, 6 en 16. 3 Tinten witter lijkt mij niet echt... een resultaat hebben, dus ik zit een beetje te twijfelen tussen 6 en 16. Het scheelt 80 euro als ik voor 6 ga en ik ben nog al een zuinig iemand...

Is er veel verschil tussen het bleken tot 6 tinten witter en 16?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga nou eerst voor 6 sommige tanden zijn zo ver gebleekt ze lijken wel doorzichtig dat is erg lelijk heel onnatuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan. De tinten worden ongeveer beopaald door middel van een kleurenkaart. Het ligt ook aan de geligheid van je iegen tanden. Zijn ze erg geel? Of valt het wel mee?

Ga gewoon eens op consult en bekijk de kleurenkaart van de specialist!

voorbeeld kleurenkaart

http://www.jeannyssalon.nl/0_0_0_0_250_188_csupload_25796211.jpg?u=3542965481