Ik heb al 10 jaar een slaapstoornis.Ben soms 4 a 5 dagen wakker.Wat nu?En nee hete melk helpt niet.Hahaha

ik slaap niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou als je 4 a 5 dagen in de week wakker ben denk ik dat ik wel iets weet wat je kunt doen! Veel op GV zitten, wie weet lukt het jou wel om nog in de buurt van de top 3 te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet zoveel rimmen!!!!!

Het beste antwoord

Dan zal je daar inmiddels wel aan gewend zijn toch? Begin een webwinkel, kun je 's nachts geld verdienen, en scheelt je ook weer een bezoek aan de dokter.
Sommige mensen kunnen met zeer weinig slaap, jij bent er waarschijnlijk één van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

gewoon de dokter opzoeken.
14 jaar geleden
Al eens melatonine geprobeerd? Dit is een erg goed middel ...
Je kunt het bij de drogist kopen of bij je huisarts aanvragen.
Mijn broer had ook jarenlang slaapstoornissen en niets hielp. Hij heeft een uitgebreide melatoninetest ondergaan en het bleek dat zijn hersenen niet voldoende van deze (natuurlijke lichaams)stof aanmaakte. Een extra aanvulling in de vorm van een tabletje deed wonderen en hij slaapt er nog steeds goed op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt zo'n ernstige slaapstoornis hebt, zou ik me via de huisarts laten doorverwijzen naar een kliniek voor slaapstoornissen (zie link, mogelijk zijn er meer). Daar kunnen ze onderzoeken waar de stoornis vandaag komt en er wat aan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens een verhaal voor jezelf te bedenken en in je bed steeds verder aan het vervolg te werken.

Ikzelf ben aan een boek begonnen, waarvan ik de verhaallijn in grote lijnen wel weet en al grotendeels in de computer heb staan.
Maar in bed ga ik bepaalde finesses verder bedenken en vaak kom ik dan niet ver, want dan ben ik al snel weggezakt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie bron

http://www.slaapproblemen.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke avond als je in bed ligt, ga je op je rug liggen. Je gaat je helemaal ontspannen en begint met het ontspannen van je tenen, dan wat later je benen, dan je bovenbenen, dan je buik, je borst, je handen, je armen, bovenarmen, keel, nek, hoofd, gezicht,oren, en als je dan nog niet in slaap bent gevallen dan probeer je je te visualiseren (in gedachten te zien) dat je ergens op een rustige plaats bent. Bijvoorbeeld een mooi strand, tuin, o.i.d. en dat je daar heel rustig wordt. Nou wedden dat je dan al lang ligt te snurken. Het zal niet meteen lukken, mij heeft het ook een aantal weken geduurd maar als je dit echt gaat doen zal het jou ook lukken. Veel succes en laat weten of het helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ook een erg slaapprobleem, neem hiervoor sedert enige tijd een half tabletje(dus 3 mg) Bromazepam 6mg voor het slapengaan waardoor ik dan toch 2 à 3 u. slaap. dit is geen slaapmiddel, enkel om te ontspannen en moet voorgeschreven worden door de dokter