Zou deze 'Ab Circle Mini' echt werken, zie link?

http://www.kijkshop.nl/product/34942/4875-4881-4885/persoonlijke-verzorging/fitness/fitness-apparaten/ab-circle-mini/

Er staat bij; Drie minuten trainen met Ab Circle Mini is gelijk aan 100 sit ups zou dit waar zijn?

Zo ja, zou ik hier ook mee kunnen afvallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bespaar je het geld, het apparaat beloofd heel veel resultaat in korte tijd.
Je kunt veel beter investeren in een yogamat en een paar gewichten, en daar oefeningen mee doen.

Van wat ik zo snel gevonden heb van reviews werkt het wel redelijk voor je buikspieren, maar de beweging is te beperkt om echt effect te hebben.
Je kunt beter een sport doen die je hele lichaam traint, met alleen wat buikspieroefeningen ben je er niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je valt er ook niet van af denk ik. Je maakt je buikspieren iets sterker, maar als je nog een laag vet op je buik hebt zitten, merk je erg niks van.
Je kunt beter gaan hardlopen, fietsen of zwemmen, dit is een goede cardiotraining voor je hele lichaam.
In combinatie met gezond eten en een algehele gezondere levensstijl kun je afvallen.

Maar door alleen dit apparaat 3 minuten per dag te gebruiken absoluut niet.
Ritsuka