Dat ligt aan de lichamelijke conditie, bij de één langer dan bij de ander.
Ik denk dat dit heel moeilijk te zeggen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gekneusde heup, daar heb je wel een aantal weken voor nodig om daar van te herstellen. Om verlichting te geven kan ik koude compressen adviseren en arnicazalf tegen de kwetsuren van de huid en tevens herstel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal wel minimaal een week of 6...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij was het lang ik heb een ontsteking ge had in mijn heup en allebij de knieën en mocht 2 weken niet sporten want k doe namelijk paardijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zware kneuzing kan wel maanden duren voordat alle klachten verdwenen zijn.
Blijf zo veel mogelijk in bewegeing, maar nooit forceren.
Voor gekneusde ribben gebruikte ik Traumeel-zalf.
Het halveerde de tijd voor genezing!!
Verkrijgbaar bij een reformwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal binnen een maand of handerhalf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij heeft het ongeveer 8 weken geduurd voordat het over was en ik weer normaal kon lopen. Mijn heup was zwaar gekneusd na de lancering vanaf een brommer over een auto heen tegen een lantaarnpaal...