Past hij wel op je bureau? Is hij op batterijen of niet? En of hij er mooi uit ziet, als je dat wilt.

En een niet al te duur prijskaartje!

SH

Toegevoegd na 38 seconden:
En of hij genoeg licht geeft en of het licht ook goed spreidt. dus niet dat 1 plek licht is en de rest donker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste of je hem wel mooi vind, of de lamp genoeg licht geeft voor wat jij wilt, of de steckerkabel lang genoeg is en of hij wel op je buro past (dus niet te groot). En als je een budget hebt of deze binnen je budget valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het knopje op de lamp zelf zit zodat je er makkelijk bij kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel watt lamp kan er max.in .Kan er een spaarlamp in.
Is het snoer lang genoeg.Zit er een goede aan uit schakelaar op. Kun je hem los plaatsen of moet hij geklemt worden.Is hij makkelijk verstelbaar. Is het huis veilig waar de lamp in zit.