Ik ben al 20 jaar niet meer ziek geweest, is dat wel normaal?

Ik zie hier allemaal vragen over griep enzo, als ik dat zou krijgen, is dat dan extra gevaarlijk?
Andere jaren ben ik ook regelmatig bij zieke mensen op bezoek geweest. Maar nooit besmet geworden...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezond leven heb jij, top. + heb je al van me gekregen. Vertel eens hoe je dit doet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik leg het net uit in een reactie bij mmm hieronder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klop af..klop af....

Antwoorden (16)

Niet te veel over nadenken. Voor je het weet heb je een griep te pakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niet ziek te worden om antistoffen op te bouwen. Vaak bouw je er wel extra op als je zelf ziek wordt, maar ook contact met zieke mensen spoort je lichaam aan antistoffen te maken.

Wellicht zijn die antistoffen van jou getrainde commando's ofzo :-) prijs je ermee haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of dat normaal is .... dat is super top. Heerlijk je hebt een geweldige gezondheid. En bent immuum voor alle ziektes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben gelukkig ook nooit ziek, kan het me niet heugen :) +
Als je veel sport, redelijk gezond eet, wordt je niet zo gauw ziek. En nee, het is niet extra gevaarlijk als je dan opeens wel iets zou krijgen. 'T is juist gevaarlijk als je al een zwakke gezondheid hebt, dat je er dan nog iets bij krijgt.
Maar... Dood gaan we allemaal een keer... Totdat nanobots ons in leven kunnen houden tot in 't oneindige. Maar dan is er op een gegeven moment geen plaats meer voor baby's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt blijkbaar een hele goede weerstand waardoor het niet waarschijnlijk is dat áls je de griep krijgt deze extra hard aan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog nooit ziek geweest, dat is super niet meer normaal...

Dus het kan wel degelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook al zeker 20 jaar niet meer ziek geweest. In mijn hele familie komen ziektes weinig voor. Alleen af en toe wat kleine dingetjes.
Lijkt mij compleet normaal.
Het valt mij ook op dat er zoveel mensen hier allerlei kwalen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is heel normaal hoor.!
Dat betekent dat je dan heel gezonde mens bent.
Als je regelmatig bij zeike mense bezoek gaat, dan raak je niet zo snel besmet hoor. maar je niet druk om.
ga so door...
succes..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me naast een dubbele longontsteking op 8 jarige leeftijd. Niet herinneren in de 29 jaar daarna ziek te zijn geweest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mij in mijn lange leven vaak - net zo als jij - druk gemaakt waarom anderen altijd leuke ziektes kregen, terwijl ik altijd hard moest werken en nooit eens iets kreeg. Ik vroeg mij af hoe je zou kunnen merken dat je een ziekte had. Ik weet het nog niet, terwijl ik nu 70 ben en natuurlijk wel allerlei pijntjes en ongemakken heb. Ouderdom komt met gebreken, maar ziek?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb tot dit jaar ook nooit vakantie gehad. Ik moest altijd werken. In het buitenland weliswaar en daarom hoefde ik niet met vakantie. Op mijn 67-ste werkte ik nog 6 dagen per week 10 uur per dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt een ijzer sterke weerstand!Houden zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je een goede weerstand wees blij.Ik snap je vraag wel zolang je weerstand oke is zal je niet ziek worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gewoon een enorm goede weerstand, maak je geen zorgen maar wees er blij om!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal, normaal, wat is normaal? Ik zou blij zijn als ik jou was, volgens mij heb je een bere-sterke weerstand! Mijn partner is ook al meer dan 10 jaar niet ziek geweest, ik benijd hem hoor, ben natuurlijk wel blij dat ie nooit ziek is daarentegen, maar hij heeft gewoon een goede weerstand. Zelfs toen ik de mexicaanse griep had lag ik gewoon naast 'm en hij kreeg het niet....
Ik denk dat je jezelf gelukkig mag prijzen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees blij en koester dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ben jij een gelukkig en gezond mens. Je hebt een uitstekend afweer mechanisme.
Ik zou me hierover geen zorgen maken. Stel je voor dat je daar overspannen van zou raken dan is dat je eerste ziekte in twintig jaar.
Niet doen dus, geluksvogel.!