Hoe is het nu met prins friso?

Ik weet dat de pers er nu niet meer op af gaat, dat vind ik ook heel goed, maar k ben zomaar benieuwd hoe het gaat, omdat je er helemaal niks meer van hoort

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals je zelf al aangaf wordt hij nu uit de luwte gehouden.
Maar je kan en mag er redelijke wijs ervan uitgaan dat als er echte verbeteringen zijn omtrent zijn gezondheid, dat dit wel naar buiten wordt gebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

´´Het onderzoek naar het ongeluk van prins Friso laat 'nog enkele weken' op zich wachten. Dat zegt het Openbaar Ministerie in het Oostenrijkse Feldkirch.``

*Zie bron*

Dit is het laatste nieuws over friso na mijn streve, aangezien de media er totaal niet boven op zit om het koninklijk huis met rust te laten is er inderdaad niet zoveel nieuws over.