Als ik later in een ziekenhuis wil werken, mag ik dan een tattoo/piercing hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Moet geen bezwaar zijn ik ze wel eens verpleeging met tattoo en piercings ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat als je heel veel zichtbare tattoos en piercings hebt, je minder snel of geen baan krijgt in het ziekenhuis. Maar ik denk een tattoo verder geen probleem is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag het gewoon,
een piercing moet waarschijnlijk wel uit bij operatie's etc,
tattoo's kun je moeilijk af doen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er denk ik ook een beetje vanaf waar je die tattoo hebt zitten. Als jij een tattoo op je rug hebt hoeft niemand het te zien. Als je er één op je onderarm hebt is de kans groot dat ze vragen of je hem wilt bedekken. Op je hoofd of andere plekken dat hij altijd te zien is denk ik dat ze het liever niet hebben omdat je er dan niet 'representatief' genoeg uitziet.

Piercings moeten gewoon uit denk ik. Zeker bij operaties, daar is het gevaarlijk.