Hoe hoort de haargroei bij mannen op de benen te zijn?

Ik krijg sinds enige tijd toegevoegde testosteron (omdat ik anders tekort heb), daardoor gaan er op verschillende plekken meer lichaamsbeharing komen, terwijl het op mijn hoofd bijvoorbeeld afneemt. Nu viel het mij op op de lichaamsbeharing op de onderbenen, aan het scheenbeen zal maar zeggen dat beide benen naar de binnenkant (mediale zijde) wel haar hebben, maar opvallend genoeg aan de buiten zijde (laterale zijde) geen tot amper haargroei in ontwikkeling is en een soort van kale plek vertoont. Is dat normaal?

Toegevoegd na 14 uur:
Ik ben 23 overigens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.3K
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Heeft mijn vriend ook, die heeft veel haar op zijn scheenbenen, binnenkant een beetje en aan de buitkant bijna niet.

Het beste antwoord

Dat kan. Haar groeit niet volgens een bepaald patroon. Maar het kan ook aan je broek liggen. Die kan het er als het ware afschuren. Dat gebeurt vooral bij jeans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wilde ik ook net zeggen, kan aan je broek (vooral jeans) liggen. In de zomer met korte broek zijn mannenbenen veel hariger.
odette

Andere antwoorden (1)

Dat is een normaal verschijnsel, dat optreedt bij mannen boven de 50.
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Waar staat dat hij dat is?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Ik heb het nog nergens kunnen vinden, jij wel?
MissBiggie
12 jaar geleden
Nee, daarom vraag ik het, gezien je antwoord ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar ik ben dus 23... Dit is een antwoord waar ik dus niets mee kan.
MissBiggie
12 jaar geleden
Dat bedoel ik dus :-) Dat was mijn punt.