Ja, heb 'm sinds 3 weken, en slaap eindelijk weer goed. Zit thuis met een burn-out, maar heb het idee dat het hierdoor eindelijk weer de goede kant op gaat met me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit ook tegen een burn out aan, met name vanwege het slechte slapen. Waar heb je hem besteld? Moet je nog ergens speciaal op letten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon via de website www.empulser.eu Ik heb ze eerst even een mailtje gestuurd met mijn eigen vragen. Dat kun je het beste ook even doen, moet je onder 'contact'kijken op de website.

Andere antwoorden (1)

Oei... Ik kende dit product nog niet. Leuk dingetje, helpt bijna overal voor ook nog. Een wondermiddel dus.

Nu serieuzer: Het internet staat vol met verhalen van mensen die ziek worden en/of niet kunnen slapen door allerlei elektrosmog in en rond hun huis.

Nu is er dus een handige fabrikant die een dingetje verkoopt dat 'elektrosmog' verspreid om je beter te laten slapen ...

Het klinkt mij nogal placebo, maar zoals bij alle placebo's geldt bij deze ook: als het voor jou werkt, werkt het voor jou! 'Baadt het niet dan Schaadt het niet' geldt hier in zoverre dat het dingetje je wel zo'n 150 Euro kost .....

Neem van mij aan dat de werking van dit apparaatje nooit _wetenschappelijk_ bewezen gaat worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom stel ik deze vraag ook. Ik had er ook nog nooit vn gehoord, maar het werd me door iemand aangeraden. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringsdeskundigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik probeer aan te geven is dat de ervaringen van anderen in dit geval niets zeggen over hoe jij het apparaat zult ervaren. Je hebt dus erg weinig aan de ervaringen van anderen.