Hoe kom je in aanmerking voor een (diabetes-) hulphond?

Las zojuist in de krant over de diabetes-hulphond, en ik wil weten hoe je in aanmerking komt voor zo'n hond.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe erg is de diabetes dan,dat je voor een hulphond in aanmerking wilt komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
partner voelt zn hypo's niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf al meer dan 25jaar diabetes,maar ik voel ze wel en hoe! Kan zo'n hond die dan ruiken of zo? Ben zeer geinteresseerd!

Het beste antwoord

Als ik 't goed begrijp, wordt dat (momenteel nog) niet vergoed:
http://www.diabetesforum.nl/index.php/topic,34725.0.html

Toegevoegd na 50 seconden:
Kosten: 12.500 euro als je ergens probeert zo'n hond te regelen en te trainen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Stichting Paqo 'doet' in hulphonden.

Stichting Paqo
Kapelstraat 56a
5154AX Elshout
Tel.:0416-37.77.45
Mobiel:06-10.29.03.23
E-mail: nancyHAAL@DITWEGstichting-paqo.nl
Kvk:17212129
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op hulphond.startpagina.nl/