Welke verhalen moet je geloven mbt. de bijwerking van het vaccin tegen de mexicaanse griep. is het nu wel veilig om te doen of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Waarom kwam gisteren dat positieve bericht dat het vaccin daar geen bijwerkingen vertoonde... Gewoon omdat zij dat ook niet wisten, die Zweden... En nu blijkt achteraf, na 50.000 inentingen dat het geen directe bijwerkingen had, over een jaar weet men nog veel meer erover... Dus het is aan jou om een afweging te maken... Alleen aan jou...

Hoe langer je wacht hoe nauwkeuriger de resultaten blijken te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch vind ik dit niet per definitie kloppen wat je hier zegt, als de vraagsteller pas over een jaar besluit zich te laten inenten heeft het niet veel zin meer. Ik dacht trouwens dat je van je geloof gevallen was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat ben ik ook, ben alle geloof kwijt...
Tot op heden zijn er geen bijwerkingen geconstateerd, en is het veilig om je te laten vaccineren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het vaccin blijkt veilig. Laat je niet bang maken door alle berichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijwerkingen van een vaccin kan je op kortere, of op de langere tijd beoordelen... Nu kunnen we alleen de korte tijd van bijwerkingen beoordelen, omdat het vaccin nog niet langer bestaat. Dus afwachten maar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze indianen verhalen moet je niet geloven.
Geloof je eigen gezond verstand nu maar. !!!!!!!!!.
Als dit vaccin niet betrouwbaar was dan zou geen arts het in zijn hoofd halen dit vaccin te gebruiken.
Stel je voor wat voor een schade claims (en terecht ) hij aan z'n broek zou krijgen. En wat denk je van zijn artsen gevoel en de eed die hij heeft afgelegd..
Ik krijg al jaren een griep spuit en hebt nog nooit een reactie gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen stellen en erover lezen blijkt niet echt voor duidelijkheid te zorgen.

Een mening zul je wel gevormd hebben. Streep de +en en de -en tegen elkaar af, hou het tegen je gevoel, en maak een keuze. Anders blijf je heen en weer 'slingeren' en kom je niet tot een besluit.