Hoelang duurt het voordat een gaatje van je lippiercing geneest?

Ik heb 2 maanden geleden ongeveer de piercing verwijderd na 5 jaar het gelukkig te hebben gedragen.

Bij schoolgenootjes heb ik het gaatje toendertijd "snel" zien dichtgaan, maar eerlijk gezegd heb ik er geen tijdsbesef meer bij van hoelang, sinds het al enkele jaren geleden is.

Dus bij deze, hoelang duurt het ongeveer voordat het gaatje bijna weer onzichtbaar is?

Het gaatje is namelijk natuurlijk wel al dicht, maar je ziet nog duidelijk een 'gat'. Bij mijn partner die paar jaar geleden de piercing al had verwijderd, zie je er niets meer van. (mits je er met je oog op gaat zitten)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat verschilt denk ik per persoon. Ik heb er zelf ook 1 gehad ongeveer 5 jaar geleden en bij mij is t gaatje nog goed te zien. Weliswaar wel dicht gegroeid maar nog wel zichtbaar onder mijn lip.