Pijn bij het lopen, wat te doen?

Een tijdje geleden ben ik gevallen met de fiets, nu heb ik als ik loop/sport pijn in m'n holte van me knie. Het blijkt ook helemaal rood te zijn. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen pijn meer heb? Want ik heb de laatste tijd ook niet meer zo veel zin om iets te doen.. ik ben 14 jaar voor de mensen die het willen weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dat is moelijk te zeggen wat je moet doen als je een flinke valpartij hebt gemaakt
je zal je wel flink geblesseerd hebben en dat kan wel enige weken duren voor de pijn over is
je kan er ook zalf op doen voor blessures te koop bij de apotheek
en blijf je last houden dan moet je zeker naar de dokter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou dat moet een flinke blessure zijn ,,ik zou toch maar naar de huisarts gaan hoor betere teveel dan te laat

Andere antwoorden (2)

Ik zou gewoon ff langs de huisarts gaan, die kan je onderzoeken en evt verwijzen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
effe naar de huisarts