Waarom vragen ze tijdens een bezoek aan het ziekenhuis of elders altijd waar je op school zit?

Als je op afspraak komt willen ze altijd weten op welke school je zit en wat voor opleiding, niet dat dit geheim is maar waarom willen.ze dit weten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Interesse, iets te praten te hebben? Het zal vaak niet nodig zijn voor het onderzoek in het ziekenhuis maar je hebt het ook over elders. Eigenlijk hetzelfde als praten over het weer.

Rij-examinators vragen ook altijd dezelfde vragen: "Wat doe je in het dagelijks leven? ".

Kappers vragen altijd: "Wat ga je doen met de vakantie/wat heb je gedaan met de vakantie? " of "Wat ga je doen met de kerst/wat heb je gedaan met de kerst?"