Na de griep prik van gisteren voel ik me behoorlijk ellendig en lam . Hoe lang duurt het voordat deze bij werkeningen weg zijn ?

21 jaar
1.80m
67kg
Dagelijks Sporten en gezond eten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag mij meteen af waarom jij een griepprik gehad hebt? Zit je bij de selectie van AZ toevallig?

Antwoorden (4)

Als je geluk hebt een dag, als je pech hebt meerdere dagen en als je werkelijk heel veel pech hebt langer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw heeft twee dagen last gehad, stijve arm, rode vlek en iets opgezet. Na twee dagen was alles weg. Maar je kunt uiteraard altijd pech hebben, maar dat komt zelden voor.
Veel succes ermee

Hier een antwoord uit de krant:

DEN BOSCH - De bijwerkingen van de Mexicaanse griepprik zijn tot nog toe niet verontrustend. De gemelde klachten beperken zich tot de plaats van de prik en dan gaat het om pijn, zwelling of een blauwe plek.
© ANPDat zei directeur Kees van Grootheest van het het Nederlands Bijwerkingen Centrum Lareb dinsdag. Hij bevestigde daarmee een bericht in het AD.
Het centrum heeft tot nu toe al 468 meldingen binnengekregen over bijwerkingen van de Mexicaanse griepprik. Dat is veel meer dan bij de normale griepprik, waar het jaarlijks om circa dertig meldingen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal een dag of twee, en dan is het over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal heb ik bij de gewone griepprik een dag of twee last (in de zin van, last van mijn arm en wat vermoeider) maar bij de vaccinatie tegen de mexicaanse griep heb ik er helemaal niks van gehad....
Het hoeft dus niet persé van de prik te komen, misschien had je al een virus onder de leden, mensen geven snel zo'n prik de schuld, maar je kunt ook gewoon niet lekker zijn..... IIg, beterschap!