Ik wil graag afvallen in vetpercentage maar veel aankomen in spier.. is creatine verstandig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou eerst eens goed naar je eetpatroon kijken wat je daar kunt aanpassen. Het is prima mogelijk om goed in vorm te komen zonder allerlei poedertjes en dergelijke.
Kijk bijvoorbeeld eens hier voor tips: http://www.bodybuilding.com/guides/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend slikt creatine shakes om meer spieren te kweken. Hij zegt dat hij er zoveel energie van krijgt dat ie in de sportschool steeds meer en zwaarder wil trainen en dat ie moeilijk kan stopprn omdat hij niet moe wordt. En hij zegt dat ie dan vreest dat hij te zwaar gaat trainen en zo bv pezen beschadigd. Je moet je hoofd erbij houdrn en niet alleen naar je lichaam luisteren. Zegt hij.
Vplgens mij doet hij nu 3 of 4 weken die shakes. Ik merk geen verschil.
Zoals hij t vertelt klinkt het 'gewoon' als een pepmiddel. Lijkt mij dan ook volkomen onzinnig.

Het beste antwoord

beter eiwitpoeder gebruiken,naast krachttraining en cardio voor afvallen en voor het slapen micellar caseine poeder innemen,dat word langzamer opgenomen dus tijdens de slaap worden je spieren weer hersteld met gevolg groei ervan.
Kijk eens op diverse fitness en bodybuilding forums.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is wel verstandig, want creatine zorgt in de cut(vet verliezen) ervoor dat je spieren blijven behouden.
En het is een stofje die je lichaam zelf ook aanmaakt.

Kijk anders even rond op dit forum:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zolang je maar sport.. als je niet voluit sport. wordt je alleen maar dikker van creatine, en ik kan het weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt
Als je naar een vitamine store gaat,kunnen ze jouw van alles vertellen wat, en hoeveel je moet nemen.