Is er meer bekend over de combinatie van het vaccineren tegen de mexicaanse griep EN een injectie tegen een slijmbeurs-ontsteking?

Ik hoorde van iemand op hyves, die een slijmbeurs-ontsteking had en daarvoor een injectie kreeg en kort erna de vaccinatie tegen de mexicaanse griep. Er ontstond daardoor een allergische reactie, wat zich uitte in verlamming in haar benen, met veel pijn...

Nou, ik ga dit maandag a.s., de dag dat ik de eerste vaccinatie ga halen, toch echt wel even melden, dat begrijp je natuurlijk wel!
Ik zocht op internet daarover: combinatie van beide injecties maar vond er geen.

14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

uit ervaring kan ik zeggen dat dit niet kwaad kan, er zijn jammer genoeg alleen heel veel 'indianenverhalen'op internet.....
praat erover met je behandelend arts voor je de inenting gaat halen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Dat doe ik sowieso!
misslobe
14 jaar geleden
Ik heb hem reeds genomen (het eerste vaccin...), vond jouw antwoord het meest sympathiek overkomen, bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dat zijn de bijwerkingen...

Daar praten ze liever niet over...

En dan zeggen ze het gaat 99,99% goed, maar je zult maar bij die overgebleven procenten zitten... Nee hoor ik niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan praat je over 10 promiel en niet over procenten
Dit zou je expleciet aan je eigen behandelaar moeten (durven) vragen. Wat heeft het nou voor jouw als meerwaarde dat tante pietje etc het zo ervaren heeft. Als alle meningen zouden tellen kom jij er niet meer uit. Vraag een toegespitst advies

Toegevoegd na 17 minuten:
Trouwens prima idee dat je dit meld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Nou ja, precies. Het zal je maar gebeuren en ik ben nodig genoeg hoor tegen de artsen en zal het ook zeker melden!