Kan je, na een infectie van gordelroos op de ogen en gezicht, na het genezen hiervan, griepachtige verschijnselen overhouden?

De meeste klachten en pijn zijn verdwenen, maar loop iedere dag te niezen en hoesten, zou dat met de gordelroos te maken kunnen hebben, ik voel me niet ziek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heej Ed, fijn je hier weer te zien. Had je al gemist!
Momenteel heerst niezen en hoesten: in mijn gezinnetje en omgeving is ook iedereen aan het proesten. Geen idee, of dat bij jou met je gordelroos te maken heeft, maar misschien heb je hier iets aan.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wendy, ja die verkoudheid had ik al gehad, toen voelde ik me er ook ziek bij, nu echter niet.
Ik ben nooit weg geweest hoor, zat een weekje in Gelderland, met een hele slechte internetverbinding.
Dus was hier met mondjesmaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was al een lange tijd dat ik je hier niet had gespot. Maar misschien misgelopen hoor, kan maar net zo goed zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieve ed, het goeie antwoord is volgens mij al gegeven dus geef ik een + voor jouw vraag en een 'Van harte Beterschap' Liefs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, een onverwachte beterschapwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het begon met een gordelroos infectie.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... en het eindigt met niezen en hoesten, en een mitavientjes-advies.... ;-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pas op, streaks zitten we weer op 40 reacties. ;-)

Het beste antwoord

Je lichaam en dan vooral in het gebied van je gezicht heeft toch wat te verwerken gehand. Je immuunsysteem heeft daar en waar je lymfe lopen toch een verhoogde activiteit ondervonden. Het zou best kunnen dat je de laatste weken en nu een verminderde weerstand hebt ondervondendoor het virus. En dat je daardoor een bacteriële infectie hebt opgelopen die het niezen en hoesten veroorzaakt.

Zou lekker een paar dagen wat hoger in de Vitamine C (ascorbinezuur ) gaan, wel supplementen. 500 milligram max per keer. tussen de 1000 en 2000 milligram per dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermits jij het goeie antwoord al gaf moeten wij het niet meer doen hé Ook van mij een + Liefs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je duidelijke antwoord.