Hoe komt het dat Wiz khalifa en Snoop dogg zo dun zijn?

Ik heb wel is gehoord dat ze aan een ziekte lijden daardoor mogen zij ook 'legaal' 'medische' wiet roken.
Weet niet of 't waar is.

Is dit zo of ligt het aan wat anders?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zag net weer die clip van young,wild en free.
Daarin zie je wiz khalifa en snoop dogg met een t-shirt korte mouwen.
Wat een dunne armen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo dun? Meeste bekende artiesten hebben een normaal postuur en vind t raar dat ze zo mager zijn.
Maarja

Het beste antwoord

Ze blowen 24/7, daar wordt je dun van.
THC, de werkende stof van wiet en hasj, stimuleert de stofwisseling en de uitscheiding. Doordat THC het parasympathische zenuwstelsel activeert stroomt er meer bloed langs de spijsverteringsorganen met als gevolg dat de stofwisseling sneller verloopt en je sneller honger krijgt.

Ze lijden niet aan ziektes. Ze zijn kern gezond!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet het orthosympatische zenuwstelsel die dat doet, of zit ik er naast?
naamlooss
12 jaar geleden
Het Parasympathische zenuwstelsel activeert de spijsvertering, dat staat vast Het Orthosympatische zenuwstelsel verhoogd de hartfrequentie en verwijd de bloedvaten.
Rode ogen dat je krijgt door gebruik van Hasj en Wiet komt door de verwijding van de bloedvaten.
Het Orthosympatische zenuwstelsel wordt geactiveerd wanneer je actief bent. Je zou natuurlijk denken wanneer je beweegt juist je spijsvertering op gang wordt gezet?  Volgens mij worden beide Autonoom zenuwstelsels geactiveerd door THC.
Misschien is dit de verklaring waarom ze zo vermagerd zijn, doordat beide zenuwstelsel geactiveerd zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je lijkt me duidelijk, zoiets dacht ik al.

Andere antwoorden (1)

Ze hebben waarschijnlijk een snelle spijsvertering en dan is het herrel moeilijk om dik te worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het wiet roken er ook wat mee te maken kunne hebben?