Hoe komt het dat er geen sperma uit mijn penis komt?

Een paar weken geleden ben ik bij het fietsen met mijn ballen op de buis ''gevallen'' als ik masturbeer komt er geen sperma meer uit mijn penis. Is dit erg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Kwam er eerst wel sperma uit bij het klaarkomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat wel

Het beste antwoord

Dat is toeval, geloof me.
Al zijn je ballen weg, dan kan er nog steeds sperma uit komen. De ballen zorgen namelijk alleen voor toevoeging van zaadcellen. De postaat en het zaadblaasje zorgen voor het vocht waaruit sperma grotendeels bestaat. Dus dat het bij jou niet lukt kan nooit aan je ballen liggen zeg maar.(

(Officieel heet het trouwens geen sperma zonder de zaadcellen, maar jouw 'probleem' heeft dus niks te maken met je val).

Toegevoegd na 1 minuut:
postaat = prostaat, maar dat had je wel begrepen gok ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het maakt je wel wat onzeker, maar in het begin van de puberteit is het heel normaal dat je niet bij elke keer masturberen ejaculeert.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er komt elke keer niks uit
Als je zo flink bent gevallen,en dan op zo,n vervelende plaats dan ga je toch even naar de dokter.Ik zou het risico niet nemen.Meestal komt zo iets wel weer terecht,maar dat kan je beter van de dokter horen dan van ons.
Dus blijft het zo, ff naar je h.a