Zou dit mijn buikspieren echt helpen en hoe snel?

http://www.kijkshop.nl/product/28108/4875-4881-4886/persoonlijke-verzorging/fitness/fitness-overig/abtronic-buikspier-training/

Toegevoegd na 47 seconden:
Of me helpen afvallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dit is zonde van je geld.
Het enige dat dit apparaat doet is kleine stroomschokjes geven aan je spieren, dit heeft niet veel effect.

Het gaat ook zeker niet helpen met afvallen, je komt zelf niet in beweging.

Toegevoegd na 3 minuten:
Om af te vallen, moet je je voeding aanpassen.
Ga gezonder eten, minder chips en koekjes, meer volkorenproducten, groente, eiwit en vezels. Google eens op clean eating en mindful eating en probeer dat (gedeeltelijk) toe te passen.

Als je dit combineert met ZELF sporten, dus echte buikspieroefeningen doen, dan ga je afvallen.

Doe niet elke dag buikspieroefeningen, je spieren hebben ook rust nodig.
Train elke dag een andere spiergroep, dag 1 benen, dag 2 buik, dag 3 armen, etc.
Op o.a. Youtube en via Google kun je allerlei oefeningen vinden die je makkelijk thuis kunt uitvoeren.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dit is zonde die andere al zij hij geeft alleen maar stroomschokjes
Bronnen: