Hoe kan ik de pijn stillen van men gezwollen wenkbrauw?

Hey
Sinds gisteren voelt het aan alsof mijn wenkbrauw is gezwollen en het bonkt af en toe

En soms heb ik ook een bonkende gevoel in mijn voorhoofd(een klein plekje)
En ik wou vragen hoe ik de pijn in men rechterwenkbrauw doen kan stillen omdat ik nu echt dringend moet gaan studeren?

Gisteren duurde de pijn van s'morgens tot +- 16h

Toegevoegd na 35 minuten:
Ps: gezwollen wenkbrauw is niet veroorzaakt door een vechtpartij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

als je het in huis hebt, smeer er dan arnica gelei op tegen de zwelling en neem een paracetamol tegen de pijn, koelen op je voorhoofd kan hoofdpijn veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ijs erop doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens iets met houding: grote kans dat het erger is als je een beetje voorover zit (zoals vaak met studeren) en minder is als je wat achterover leunt.

Verder kun je proberen wat te koelen, of inderdaad paracetamol nemen. Heel veel meer kun je niet doen, volgens mij. Zachtjes proberen het plekje iets te masseren, maar als het erger wordt, meteen stoppen. Ik weet niet waardoor je wenkbrauw zo klopt, dus het is moeilijk te zeggen wat je daaraan moet doen.