klopt het dat mensen zich krabben terwijl ze slapen, zonder dat ze het zelf door hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (4)

Ja dat klopt, iemand die ik ken haalde tijdens de nacht haar muggenbulten open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als men slaapt kan men van alles doen zonder het zelf door te hebben.
Je kan je zelf krabben, je kunt boeren laten, winden laten, gesprekken hebben met iemand waar je naderhand niks meer van kunt herinneren, naar de koelkast lopen en wat te eten pakken etc etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderweg naar de koelkast vallen en wakker worden in de gang
Zeker weten want ik ben regelmatig krabbend wakker geworden. Je kunt er de huid behoorlijk mee beschadigen. Daarom wordt mensen met huidproblemen, eczeem meestal, en nachtelijk krabben aangeraden om 's nachts handschoenen te dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel mogelijk maar het hangt af van persoon,

xx Joyce