Weet iemand hoe je kan zien welk soort stralers er in een infrarood sauna zitten?

Ik heb een cabine met Magnesiumoxide stralers gekocht maar ik twijfel of deze er ook echt inzitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het goed is gewoon alleen infraroodstraling. Dit is de warmte die je voelt. Voor de rest zijn er geen andere soorten straling als buiten de sauna.

Toegevoegd na 4 minuten:
Sorry, had de uitleg niet gelezen:
Als het niet op de sauna staat of ergens in de handleiding kun je er niet makkelijk achter komen. Dan zou je hem helemaal uit elkaar moeten halen.
Je voelt het verschil met een sauna zonder magnesiumoxidestralers niet.
De kans dat ze er wel inzitten is echter groot, omdat dit de meest gebruikte langgolvige stralers zijn.