Weet iemand wat dit is en hoe het komt en hoe het weg gaat, lees beschrijving

Vandaag het 7e uur zat ik naast een meisje dit het ook had maat zij zij dat het haar allergie is, nu heb ik het ook op 1 plek en het was eerst rood er omheen , nu twijfel ik of het wel echt een allergie is, weet iemand wat het is en hoe ik er vanaf kom,zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Cryofiel
12 jaar geleden
Een vlooienbeet?

Antwoorden (3)

misschien een muggenbult?

als je er over een week nog steeds last van hebt zal ik even langs je huisarts gaan als ik jou was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doet meer pijn dan dat het jeukt:s
Het kan een beet of steek zijn van een dier, of een irritatie of overgevoeligheid voor bijvoorbeeld (een deel van) een armband of horloge.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga er even vanuit dat het plekje niet jeukt en ook geen pijn doet.

Daarom vermoed ik dat het hier om een heel lichte huidirritatie gaat.

En die huidirritatie zal na een paar dagen vanzelf weer wegtrekken.

Hoogstens kun je er een beetje ontsmettende zalf als uierzalf..geen crème op smeren.

Een allergie is niet besmettelijk..dus daaromtrent geen reden tot zorgen.

Niet krappen of eraan pulken..dan gaat het vanzelf wel over.

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het jeukt niet maar als ik er een beetje op druk doet wel pijn, maar wel bedankt:)