Ik heb een vrij bleke huid met donkere kringen rondom mijn ogen, welke haarkleur moet ik kiezen?

Ben van mezelf donkerblond.
Zou graag naar lichtblond willen.
Do or don't?

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik dacht namelijk dat ik beter een lichtere haarkleur kon kiezen, omdat ik denk dat een donkerdere haarkleur tegenover een lichte huid meer contrasteert..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
naamlooss
12 jaar geleden
Of taaz.com

Antwoorden (3)

Je eigen haarkleur past altijd het beste bij je huid. Daarom is drastisch anders verven niet altijd een goed idee. Er is wel een manier om erachter te komen of het je staat. Via de link hieronder kun je op die site een foto van jezelf uploaden en dan verschillende kaspels en kleuren uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben zelf ook donkerblond van me zelf maar verf me haar ook lichtblond en vind zelf dat ik minder donkere kringen onder me ogen heb.
Maar van het haar verfen kan je wel pluizig haar krijgen maar door goeie shampoo en conditioner is het wel minder dat het pluist.

Toegevoegd na 1 minuut:
Plus het kan ook helpen dat je multivitamine gebruikt om die donkere kringen weg te krijgen bij mij helpt dat ook wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet al te erg aan je haar wil veranderen,dan neem je toch van die mooie blonde strepen in je haar?
Vind ik altijd vernuftig mooi.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat was ik inderdaad ook van plan:) Ben alleen bang om mijn haar te beschadigen als ik het verf.Sommige mensen zeggen dat je haar nooit meer zo mooi wordt als dat het was voordat je het geverfd had..