Wat kan ik doen om een zgn 'loopneus' te laten stoppen?

Ik werk in een koelcel (2 graden celcius) en heb de hele dag last van een loopneus. Word er echt debiel van.
Wie heeft er een oplossing??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In ieder geval geen sprays gebruiken zonder advies van een arts.
Je kunt proberen om vaseline aan te brengen in je neus zodat de slijmvliezen niet direct met de koude lucht in aanraking komen.
Ook een masker dragen is misschien een oplossing.

Lies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal het vandaag eens proberen, met die vaseline. Mocht het niet werken dan vind ik het toch een zeer innovatief antwoord =-)

Andere antwoorden (5)

Neem een weekje vakantie... Dan weet je of er direct verband is...

En als dat zo is, dan moet je nog eens goed nadenken of dat wel het goede werk is voor je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je hier al lang werkt en hier daardoor nu heel erg veel last van hebt en neem aan dat je de hele dag al loopt te snuiten.

Volgens mij is het ook een kwestie van gewenning want als het bij ons vriest heb je er ook last van maar lopen we niet meer de hele dag te snuiten.

Maar je zal niet de enige zijn want dan zouden ze in de slagerij hier ook de hele dag last van hebben en wij bestellen een biefstuk maar de slager moet eerst even zijn neus snuiten.

Vraag het eens aan een collega want ook die zal hier mee begonnen zijn en anders kan je deze vraag toch eens voorleggen aan een huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zag heel toevallig vorige week bij de drogist een neusspray tegen een verstopte neus en ook tegen een loopneus, misschien is dat wat voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is logisch dat je een loopneus hebt in zo'n koelcel,als je in de winter buiten loopt en het vriest heb ik ook een loopneus.Volgens mij ontkom je er niet aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Andere werk vinden.!!
Vindt je het gek 2 graden celcius en een loopneus...