Hoe poets ik mijn tanden met electrische tandenborstel? met of zonder water?

Bij het poetsen met gewone tandenborstel , maak ik de tandenborstel vochtig samen met de tandpasta en dat gaat goed. Hoe zit dat met een electrische. Dien ik nu water bij de pasta te voegen vooralleer ik het toestel in de mond aanbreng?

12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat doe ik altijd wel, omdat ik dat fijner vind. Verder is het meer wat je prettig vind: het kan allebei, daar zijn geen regels voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je houd de borstel even onder het water en leg er een beetje tandenpasta op en dan poetsen .. Als klaar bent weer afspoelen met water...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heeft dit nou 2 minnetjes. Ik begrijp het niet. Dit is gewoon een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus van mij krijg je een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja...die minnaars!!!
je komt er maar niet vanaf... dank je..
Het is eigenlijk hetzelfde als poetsen met een gewone tandenborstel, alleen hoef je nu niet zelf de bewegingen te maken. Doe dus zoals je gewend bent.
jc54
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Wel éérst de tandenborstel in de mond doen en dan pas op het knopje duwen...
jc54
12 jaar geleden
Oké...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders zit de hele omgeving onder de tandpasta, behalve in je mond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je meent het!!! Hahahaha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met de electrische tandenborstel moet je tand voor tand poetsen, werkt heel anders dan een handtandenborstel