Ik heb net een tongpiercing mag ik al drinken?

De piercer heeft het afgeraden omdat alcohol me bloed verdunt en me tong dan zou opzwellen, maar ik mag wel roken dus dat vind ik raar. Wat gebeurt er als ik toch ga drinken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (3)

Ervan uitgaande dat je het drinken van alcoholische dranken bedoelt: Nee, je moet daar niet aan beginnen voordat de wond genezen is. Want alcohol (en tevens drugsgebruik) verergert de zwelling!

Toegevoegd na 3 minuten:
Mogelijk gevolg ervan kan zijn dat jij voor de rest van je leven alleen maar slissend kunt praten...
Amadea
12 jaar geleden
Je mag alles of het verstandig is das ten tweede. Ik kan me voorstellen dat alcohol niet goed tevens roken ook niet alleen is van alcohol makkelijker af te blijven. Als je toch gaat drinken Zijn de consequenties voor je zelf. Aangezien je dan het advies in de wint slaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is een uurtje niet te drinken, eten, en roken.. Mocht je tong toch gaan zwellen neem een waterijsje en leg die op je toch of een ijs klontje .. Mocht je tong te dik worden is het goed mogelijk dat je een allergische reactie hebt van het materiaal ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prachtig he die minnen...terwijl het al 13 jaar mijn beroep is....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als er nou is een soort pus uitkomt? Heel vies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je hem er direct uithalen, dan heb je al een ontsteking...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat dat niet vanzelf weg?