Hoe kan je product uit je haar halen zonder het te wassen?

Ik deed Andrelon glad&stijl in mijn haren. Maar ik heb bij de voorkant iets te veel gedaan en het ziet er enorm vettig uit. Kan ik dit verminderen?
Ik moet zo uit huis, dus kan niet een douchebeurt nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb het ook wel eens met Glad&Steil. Bekend probleem dus!

Wat ik dan doe:
Met een handdoek eruit halen. Gewoon wat wrijven met de doek over het te vette haar, dan raak je het meeste wel kwijt. Wat overblijft, is precies de hoeveelheid die je nodig hebt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een emmer warm water op het aanrecht zetten. Een handdoek om je schouder leggen. Je hoofd boven de gootsteen houden. Met een bekertje warm water over je hoofd gieten tot het overschot eruit gespoeld is. Flink afdrogen met de handdoek. Klaar.
Amadea
12 jaar geleden
probeer het eens met een vochtig washandje dan haal je in ieder geval het ergste eruit. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan was je even snel het voorste gedeelte en zet je de fohn erop. Of je gebruikt droogshampoo.