Kun je aankomen van de pil Stediril 30?

Hallo,

Ik gebruikte voor 3 / 4 jaar geleden Microgynon 30,
en dat beviel me eigenlijk heel goed, totdat deze pil eruit ging, toen kreeg ik een poosje Rigevidon en gebruik nu
een paar jaar Stediril 30, alleen ik merk dat ik sinds die paar jaar veel meer aangekomen ben.
Ik zou daarom graag over willen stappen op een andere pil.. Nou lees ik ook hele goede verhalen over Lovette?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je zoiets aan een arts vraagd zeggen ze altijd dat je niet aankomt van pilgebruik.
Ik ben het daar niet mee eens, ook ik kwam aan van de pil.
Vaak krijgen pilgebruikers ook iets meer borstvolume.
Als je voor lange tijd stopt wordt dat ook weer iets minder.
Vandaar dat ik ook denk dat je aankomt van de pil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik nog steeds Microgynon 30, ik weet niet waarom jij die niet meer krijgt? Zeker kan je van de pil aankomen dus overstappen op een andere is een goed idee, welke zou ik in overleg met je huisarts doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In iedere soort "pil"zitten hormonen, de ene vrouw komt er wel van aan en de andere niet. Het is dus niet uit te sluiten hoe jou lichaam reageert op Lovette.

Dat "de pil" een aanleiding is klopt ivm het opwekken van meer eet(snoep)lust, maargoed zolang je je je daar dus niet aan toegeeft, hoef je ook niet aan te komen.

En dat je borsten "groter" kunnen worden door de pil heeft inderdaad te maken met de hormonen die in de pil zitten, die het ontwikkeln/groeien van borsten stimuleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van stediril 30 kun je zeker aankomen..
Maar als je hem niet slikt nog veel meer;-)