Ik hoest nu al 10 dagen een droge hoest en er komt maar weinig slijm los,herkennen jullie dit,is het ook een vorm van de heersende griep.?

Drink elke al dag groene thee met honing,maar het gaat maar zo erg langzaam met het minder worden van de hoest.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Wat jij hebt noemen ze doorgaans een keel verkoudheid,
of een luchtweg infectie. Als de klachten erger worden moet je uiteraard even naar de dokter, maar de kans is groot dat het de komende dagen minder wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

10 dagen? Dat is niets. Ik hoest al weken (misschien al maanden). Is bij mij normaal. De huisarts zegt altijd: zes weken is normaal voor hoesten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is beslist geen griep.Snijd een ui doormidden, leg die naast je bed en je slijm zal vlugger loskomen.Zorg dat je hoofd wat hoger ligt, dat kan ook al schelen.Veel beterschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me geen Griepo Mexicana. Dat zou met een goede week over moeten zijn. Toch maar even naar de dokter Eef!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop Bisolvon hoestdrank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een griep (welke dan ook) heeft wel wat meer symptomen dan alleen een hardnekkige hoest.

Wat jij hebt, is waarschijnlijk een vorm van simpele verkoudheid.