heb ik Mexicaanse griep ?

verschijnselen:
- bloedneus / verkouden.
- hoofdpijn.

kortom gewoon griep wat denken jullie ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ik zou dat toch een arts laten beoordelen! Wij als GVers weten veel,maar dit ligt buiten onze competentie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
das voor ons lastig te beoordelen.
Je kan het beste gewoon even morgen je huisarts bellen en vragen of je even langs mag komen.Ik kan hier wel gaan roepen ja je hebt het of nee je hebt het niet maar uik ben geen huisarts.
Voor echte zekerheid go see the dokter.

suc 6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn de symptomen:
* moeheid;
* misselijkheid;
* hoofdpijn;
* droge hoest;
* koude rillingen;
* minimaal 38,5 graden koorts;
* pijn;
* spierpijn;
* keelpijn;
* loopneus;
* soms braak- en diarreeverschijnselen;
* algehele malaise;
* benauwdheid;
* groene ontlasting

Ik ben ook verkouden en heb ook hoofdpijn maar ik denk niet dat ik de M-Griep heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral de koort is typerend voor de mex. griep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of überhaupt voor griep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd!
Dat is dus typisch een vraag die je niet hier moet stellen, maar aan je eigen huisarts. Wat wil je nou te weten komen met onze antwoorden? Dat iemand zegt dat je geen mexicaanse griep hebt? Dat iemand zegt dat je wel mexicaanse griep hebt? In beide gevallen schiet je er niks mee op. Naar je huisarts dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo lang je geen koorts en spierpijn hebt heb je geen griep, maar hooguit een zware verkoudheid.
Bij twijfel altijd de huisarts raadplegen ipv GV!

Beterschap!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Ik denk het wel! Hup aan de tamiflu, tenzij je resistent bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat bloedneus niet hoort bij mexicaanse griep, maar een loopneus wel. Waarschijnlijk heb jij wat anders.. Raadpleeg tog even je huisarts..!!