Welke oefeningen kan ik het beste doen voor een 'platte' buik?

Ik heb mn moeders, en mn families lijf geërfd, en dat is dat ik best brede heupen heb, en al het vet gaat naar mn buik. Ik ben niet dik, alleen er zit wel wat vet op mn buik, en ik wil graag, thuis, elke avond oefeningen doen, zodat er wat vet weg gaat. Natuurlijk let ik ook al op wat ik eet, geen vet enz. Maar welke oefeningen kan ik het beste doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
buikvet is genetisch bepaald dus tenzij je voor een geheel vetloze look gaat, zal je nooit een vetvrije buik krijgen. en een beetje vet is helemaal niet ontsierend hoor. meeste mannen vinden het heerlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken maar!!!

Antwoorden (2)

Zie video en het kost niets!
Alleen een bankstel als je die niet hebt :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- als vrouw hoor je een laagje buikvet te hebben.
- met alleen oefeningen ben je er niet, je moet ook je voeding aanpassen. Veel eiwitten, vezels, groente en water, het zogeheten 'clean eating'.
- ga niet elke avond oefeningen doen, dit is minder effectief. Doe 1 avond een goede buikspiertraining van 15-30 minuten en daarna 1-2 rustdagen voordat je weer die spiergroep traint.
- train niet alleen je buikspieren, maar al je spieren. Krachttraining is erg goed. Meer spieren = meer vetverbranding.

Er is geen 'beste' oefeningen, je dient de oefeningen af te wisselen, elke keer dezelfde doen heeft op de lange termijn geen effect meer.
Een paar goeie oefeningen: crunch, plank, side plank.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk eens op deze site voor voorbeeldoefeningen: http://fitnesstreats.tumblr.com/tagged/abs
Op Youtube is ook zeer veel te vinden.

Heb je een iPhone of Android telefoon? Download dan de Nike Training Club app, hier vind je korte intensieve trainingsschema's die je kunt volgen.
Ritsuka