Wat doe jij als je om kwart voor vier 's nachts wakker wordt...?

ga je liggen draaien, of ga je wat anders doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wel wat jij doet...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ja, achter de pc en effe goeie vraag op :-) maja, misselijk en slapen gaan niet zo lekker samen...

Het beste antwoord

Opstaan, uitgebreidt koffie drinken en aan de slag, heb ik mooi 4 uur extra, kon dan wel eens een productieve dag worden :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik doe wat anders.
weeen opvangen nu bvb.
tussen de woorden door zit ik te puffen. en ach wees blij je hebt nog wat geslapen.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik 's nachts wakker word, ga ik ff naar de wc en dan gewoon weer verder slapen.
Lukt dat niet ff wat eten.
Dan slaap ik daarna weer binnen no-time
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik om kwart voor vier 's nachts wakker word, ga ik eerst proberen om weer in slaap te komen. Als dat binnen ongeveer een half uur niet gelukt is, dan ga ik uit bed en dan ga ik televisie kijken of achter de pc zitten o.i.d.. Vaak heeft het voor mij dan ook geen zin om daarna nog te gaan slapen, want als ik eenmaal wakker ben, dan kan ik de komende uren niet meer slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik rol me als een bolletje op in de deken en doe mn ogen weer dicht. Dan slaap ik zó weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even drinken, en weer mijn ogen dichtdoen....verder slapen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
muziekje luisteren op m'n mp3 speler, dat werkt beter dan blijven draaien.