Valt Douglas in dezelfde prijsklasse als Ici Paris, zo niet, waar is parfum het voordeligst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gezien, was allemaal ouwe rommel... Maar je favoriete kleurtje zal er maar net tussen liggen!

Het beste antwoord

Er bestaat een website waar je ook leuke aanbieding qua parfum op kunt vinden. Het is gewoon een kwestie van wachten totdat het voorbij komt. Je kunt je abonneren op de nieuwsbrief, dan weet je wat voor acties zij hebben.

De site heet: www.parfumsuper.nl
Steenuiltje
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Douglas had rond sint en kerst de grootste aanbiedingen, door het jaar heen is het maar net wat je nodig hebt; bij ici krijg je standaard 10% korting, bij douglas krijg je met je douglascard wel 15% of 20% korting tijdens promoties. Daarnaast vind ik service belangrijk, maar dat is persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de service anders bij deze 2 ketens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kan je wel zeggen bij Douglas lopen enorme bitches rond en ICI Paris klantvriendlijke leuke dames
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenminste dat is mijn ervaring hier in Enschede
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ik ben altijd leuk :;). Toen we vorige week in Amsterdam waren had ik die ervaring niet met Douglas integendeel maar in Enschede loopt (zeker 2) enorme irri figuren rond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die 10% korting is inderdaad standaard en slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind van wel. Dat je bijvoorbeeld zelf rustig mag rondkijken en producten testen bijvoorbeeld. Is per winkel verschillend denk ik.