Met een wattestaafje vaseline aanbrengen aan de binnenkant van je neus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop fysiologische oplossing (zoutoplossing). Kruidvat heeft een eigen merk. Spray daar regelmatig mee in je neus. Helpt heel goed, heb er ook last van.
Vermijdt indien mogelijk ruimtes met airconditioning. Daar droogt je neus van uit. Hang thuis ook waterverdampers aan je verwarming om droge lucht te vermijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg voor voldoende vocht in je huis. Als je hard stookt daalt de luchtvochtigheid. Er bestaan verdampers.
Ik heb hetzelfde probleem, en heb het zo opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter geen vaseline, kamillosan zalf. Succes