Je bent buiten aan het voetballen , het vriest , je krijgt het warm . Is het dan verstandig om je jas uit toedoen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wanneer je in beweging bent is het niet erg om minder kleding aan te hebben. Het is alleen wel verstandig je jas weer aan te trekken op het moment dat je stil staat of klaar bent met voetballen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Mee eens. Zolang je (flink) in beweging blijft kan het geen kwaad om je jas uit te trekken.
Dan moet je oppassen dat je niet onderkoeld,het is niet zo verstandig,ik bedoel 10 minuten is niet erg maar bv een uur...