Ik heb thuis geen ligbad én wil zo graag eens een ligbad nemen, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen in de winkel :x ??

Het beste antwoord

Boek een een hotelkamer met een bad, of ga een weekend (of zo) naar een vakantiehuisje met een ligbad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een vriend of vriendin, bij familie, of boek een (dag)hotelletje.

In sommige sauna- en wellness complexen hebben ze ook een soort ligbaden, waar je met één of twee personen in kunt. Geen idee welke dat wel en niet hebben, maar je kunt erop googelen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook naar een sauna gaan daar hebben ze veel bubbelbaden