ja, alle sportieve activiteiten helpen mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je beweegt dus verbrand je vetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan hoeveel tijd je per dat hoelahoept, je moet wel heel actief zijn met hoelahoepen per dag tot je er bij neervalt om alleen met dat af te vallen.
Wel je zijspieren train je ermee en die worden strakker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afslanken met de hoelahoep

Ja, je leest het goed! Van regelmatig te hoelahoepen kun je effectief vermageren! Tegenwoordig is bijna iedereen wel op een of andere manier bezig met zijn of haar gewicht. Ja, velen schrijven zich in op een sportschool of betalen zich blauw aan de verschillende soorten dieet.

Je hoort mij natuurlijk niet zeggen dat dit geen goede manieren zijn om af te slanken... Nee, een sport beoefenen en letten op hetgeen je naar binnen speelt, is allemaal onontbeerlijk voor een slanke lijn. Maar.... het kan natuurlijk ook wel een stukje goedkoper. En ook dat speelt bij vele mannen en vrouwen een grote rol want niet iedereen kan het zich veroorloven om dure lessen te nemen.

Wist je trouwens dat slechts tien minuten hoelahoepen goed is voor een calorieverbruik van wel honderd calorieën? Dat is trouwens te vergelijken met tien minuten doorfietsen op een hometrainer aan een snelheid van ongeveer 25 kilometer per uur!

Conclusie:

Wil je op een gezonde en bovendien ook goedkope manier afslanken, haal dan je hoelahoep weer uit zijn vergeten hoekje en ga aan het hoepelen! Je zal zien dat je kilootjes er zo weer af vliegen! En voor de beginnelingen: oefening baart kunst!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.xead.nl/wil-je-een-slanke-lijn-doe-de-hoelahoep