Hoeveel liter parfum wordt er dagelijks opgespoten door mannen en vrouwen samen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Denk dat daar nooit onderzoek is nagedaan.
Je zou eerst al moeten weten hoeveel flessen
parfum er dagelijks verkocht worden.
En dan zou je het misschien om kunnen
rekenen.
Lijkt mij niet eenvoudig.
12 jaar geleden
Parfum wordt weinig verkocht in sprayvorm, omdat er veel geurstoffen inzitten, wordt het druppelsgewijs aangebracht, er zal dus weinig parfum gespoten worden op een dag, eau de toilette en eau de parfum worden daar in tegen wel in een spray verkocht en bevatten minder geurstoffen dan parfum, maar worden vanwege de gunstige prijs ook meer verkocht.