Wat is je gelukt, terwijl je dat niet van jezelf verwacht had?

Hoe trots ben je dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke vraag +1

Het beste antwoord

Bij mijn geweldadige ex-man weggaan..
Het "lastige" verleden de rug toekeren..
Kinderen baren...
Mijn opleiding afgemaakt als 32-jarige tussen al dat jongere grut..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Congoleo, grote klasse, want dat is een fikse klus geweest!
Iets om heel trots op te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bji je gewelddadige ex-man weggaan, daar is heel veel lef voor nodig, top +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo, daar moet je inderdaad lef voor hebben +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fantastisch +1
zondag
14 jaar geleden
Geweldig! +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chapeau +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel moedig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, echt moedig

Andere antwoorden (7)

Ik had nooit gedacht dat ik de 50 zou halen...

En het blijkt toch te zijn gebeurd, maar ik ben er niet trots op... Ik kan namelijk niet trots zijn op wat ik niet zelf voor elkaar gebokst heb... Het ging namelijk vanzelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben panisch voor slangen, maar heb in de vakantie toch een dikke vette slang om mijn nek laten leggen en nog vast gepakt ook nog.

Ik scheet in mijn broek, op de foto die gemaakt is zie je de angst in mijn ogen.
Na afloop heb ik me helemaal gedoucht, ik had een jeuk over mijn hele lijf van de stress, maar was vreselijk trots. En mijn zoon schreeuwde door het publiek mama je hebt het gedaan en kreeg een daverend applaus, dus zo trots als een pauw liep ik het podium af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moedig hoor +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat vond ik zelf ook, ik dacht ik moet mijn angst proberen te overwinnen. Maar of ik het weer zo snel zou durven....
Stoppen met roken. Ik vind van mezelf dat ik totaal geen dicipline heb, maar aangezien ik toch echt zelf gestopt ben met roken zonder hulpmiddelen kan dat toch niet helemaal waar zijn.
Ik was vooral in het begin erg sjaggie en ook kwaad, maar na een tijdje ben je toch wel supertrots op jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is me gelukt, een nieuw leven op te bouwen, gelukkig te zijn, nadat mijn man is overleden.
Ik dacht,het komt nooit meer goed, maar het is meer dan goed gekomen, en daar ben ik hartstikke trots op.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig worden in m'n eentje.
ben er een beetje trots op, en erg blij mee.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook dat is top +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klasse, rieneke +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedzo +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo.
Stoppen met roken na 25 jaar, via cold turkey en echt ziek ervan geweest, maar blij dat ik er van af ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zeg, dat is heftig.. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel knap +1
Als super verlegen meisje, dat het liefst in de schaduw bleef staan en beefde als een rietje, me te ontwilkkelen tot een vrouw die een professionele presentatie durft te geven voor een groep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
petje af +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doorzetten helpt! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herkenbaar +1