Hoeveel mensen leven nog die in de 19e eeuw geboren zijn ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees op Wikipedia dat er in NL geen inwoners meer zijn, die in de 19 e eeuw gelopen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruipen mag ook... ;-)

Het beste antwoord

Om precies te zijn 58 mensen, maar dan moet je over de 112/111 jaar oud zijn.
Besse Cooper is nu de oudste mens ter wereld, ze is 114 jaar oud, geboren in augustus 1896.

De jongste die nog in de 19e eeuw is geboren en nog in leven is Adrienne Ledent, geboren op 13 december 1899 en met een leeftijd van 111 jaar en 52 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet veel, maar in ieder geval eentje en dat is de oudste mens van de wereld.
Besse Cooper is op dit moment 115 jaar en 103 dagen en dus geboren in 1896
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens wikipedia is dat één man en 34 vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn nog 37 mensen die voor 1900 zijn geboren

Sorry voor me vorige.antwoord ik leesde verkeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat getal kan elke dag veranderen en over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk 0