Hoe kun je het beste je mensen opsporen?

Mensen waar je alleen een naam van weet en geboorte datum, en die een veel voorkomende naam hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Is wieowie .nl een oplossing? Je kunt ook gaan Googlenen maar WoW zoekt in alle grote netwerken en zoekmachines die er zijn.

Helpt het niet dan gewoon een ouderwetste advertentie in de krant plaatsen in de hoop dat hij/zij gevonden wordt of zelf reageerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
ff vergeten:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via google heb ik wat zoekmachines gehad en t heeft me geholpen. Bedankt

Andere antwoorden (2)

www.voelspriet.nl

is echt een top site!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een detective huren.
Als het echt noodzakelijk is..!!

Toegevoegd na 4 minuten:
Was ff voor de grap, maar misschien is deze site wel nuttig voor je.
Link.
http://www.pipl.com/
Succes...

Toegevoegd na 7 minuten:
Als het gaat om oud klasgenoot, dan ken je even een bezoek aan de site nemen.
www.schoolbank.nl