Als hier over niks in de bijsluiter staat dan mag het waar schijnlijk , maar als ik jou was zou ik nog een keer de bijsluiter lezen of bij onzekerheid even de huisarts/apotheek te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bijsluiter geeft aan dat er geen beperkingen zijn t.a.v. alcoholgebruik en het besturen van voertuigen.
Toch is m.i. alcohol en medicatie doorgaan géén goede combinatie.

Toegevoegd na 54 seconden:
doorgaan = doorgaans

Toegevoegd na 3 minuten:
Citaat:

Als ik dit medicijn gebruik, mag ik dan...
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.