Ik heb de prikpil ongeveer een jaar gebruikt en vraag me af wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden?

Ik ben in juli gestopt met de prikpil en krijg wel af en toe bruine afscheiding maar vraag me af wanneer ik weer eens normaal ongesteld word? en het is toch niet waar dat je na dat je de prikpil hebt gebruikt geen kinderen kan krijgen ? Help me ik maak me zorgen

Toegevoegd na 28 seconden:
en is het normaal dat ik bruine afscheiding krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet dat bij die van mijn dochter het wel tot 2 jaar kan duren voordat alles weer normaal is !

Het beste antwoord

het kan een half jaar tot wel 1 1/2 jaar duren voor je menstruatie weer goed op gang komt.
dat is lang, maar het gebruik van de prikpil is geen belemmering om kinderen te kunnen krijgen als je weer in je normale cyclus zit.
dat je bruine afscheiding hebt, betekent dat de boel weer bezig is op gang te komen.
geduld dus, en maak je geen zorgen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel !

Andere antwoorden (2)

maak je geen zorgen deed ik ook komt vanzelf dat je bruine afscheiding hebt is al een teken dat het niet zo heel lang meer duurt maar kan het je niet zeker zeggen wanneer en als e het niet vertrouwd vraag een inwendige echo aan dat heeft mij gerustgesteld dat ik nog gewoon kinderen Kan krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het stoppen met de prikpil komt je eigen cyclus meestal binnen enkele maanden terug. Soms duurt het echter veel langer, bijvoorbeeld één tot anderhalf jaar. Dit is de reden waarom de prikpil minder geschikt is voor vrouwen die binnen korte tijd na het stoppen van deze anticonceptiemethode zwanger willen worden.