Hoe lang ongesteld na eerste keer pil slikken?

Ik slik nu ongeveer 2 weken de pil, de eerste 5 dagen was ik normaal ongesteld maar ik heb nu na 10 dagen te pil geslikt te hebben nogsteeds een soort van bruine afscheiding. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

Ja het zal de eerste maand of 2 maanden nog niet helemaal zo zijn dat je helemaal geen bloed verliest, want je lichaam moet nog wennen aan de pil. Na maximaal een maand of 2 zal het als het goed is helemaal weg zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan, je lichaam moet er aan wennen.

Mocht het nou blijven, neem dan contact op met je huisarts, dan is je pil te licht en moet je een zwaardere of een andere pil (bv als je 30gr hebt krijg je dan 50gr)