welke kleur heeft vet?

als je vet wilt laten wegzuigen, dan gaat dat vet denk ik door een slangetje, maar welke kleur heeft het eigelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (5)

Wit tot roze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar één antwoord en dat is wit tot lichtroze

Toegevoegd na 35 seconden:
Someone beat me to it :o...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet één antwoord. Meerdere, namelijk:
Wit, lichtroze, en alles wat daartussen zit. Enkele honderden kleuren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom ook wit tot lichtroze.. En niet wit en lichtroze.. ok ok.. wit tot en met lichtroze.. deal ?:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent dat het nog altijd meerdere dingen kunnen zijn. Maar ik zit maar te stoken hoor!
Heb je dat nog nooit gezien op de televisie? Het ziet eruit als een mengsel van boter, water en bloed.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is dus cremekleurig met rozerood.
Amadea
12 jaar geleden
Ik dacht te hebben gezien dat het zo creme, geel achtig is van kleur.
Als ze de buikwand open snijden van iemand die wat dikker is dan kan je echt zo'n gele vlokken zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke hobby heb je. Buikwanden open snijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhhh ik zei toch ZE. Ik ben geen chirurg al zijn er genoeg momenten om het te kunnen zien op TV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Don't respond. My Attitude is playing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal haast niet anders kunnen :s
Het is een beetje afhankelijk van wat er nog aan bloed meekomt, waardoor het spul dat gezogen wordt iets roze kan worden. Het vet zelf is wit-gelig. Zie ook plaatje.