hoe vaak onder zonnebank voor een kleurtje?

ik vraag me af hoe vaak per week/maand je onder de zonnebank moet liggen voor een subtiel kleurtje in de winter. ik word niet snel bruin, en ik verkleur een klein beetje. alvast bedankt voor het advies :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

1x dat is meestal al genoeg om bruin te worden. Maar ga niet te lang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben eerlijk gezegd geen fan van de zonnebank want als je het vaak en/of lang doet heeft dat op de lange termijn een heel slecht effect op de huid. Dat terzijde, het is afhankelijk van jouw huid, je zegt dat je niet snel bruin wordt dus ik neem aan dat je een best wel blanke huid hebt?
in dat geval zou ik het zeker niet vaker dan 1 keer in de 4 weken doen..maar wat je erbij kan doen is een bodylotion die je een tintje geeft, bijv. 'Dove- sunshine' of 'Nivea- summer beauty' te verkrijgen bij de drogist (voor minder dan 10 euro).
Dit zijn bodylotions die je elke dag op doet en langzamerhand bouwen ze een natuurlijk uitziend kleurtje op,
veel beter voor je huid dan de zonnebank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan. Ga je naar een professionele zonnenbank waarvoor je betaald dan zie je meteen verschil, vooral als je een bruiningscrème gebruikt die je meestal daar kan krijgen.
Ga je onder een huis zonnenbank die niet erg sterk is moet je er meerdere keren ondergaan voordat je echt goed verschil ziet. Succes!